Mit steamid SteamID STEAM_0:0:57082800
Mit navn er Oliver Ingame hedder jeg Oliveranders
Jeg er 16
Jeg har haft admin på 1 server som lukkede efter 1 måned og der lærte jeg en del om at være admin.
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? jeg føler at jeg har noget godt at bidrage med og jeg ser tit at der ikke er så mange admins på også selvom jeg kun har spillet i 4 timer
Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg er blevet moden og ved hvad der skal gøres i visse situationer
Jeg har en del kundskab til Ulx kender en del commands [!ban, !jail, !jailtp, !cloak, !uncloak, !slap, !slay !strip osv]
Jeg får ikke den højeste karakter i dansk men jeg formulerer mig meget godt
Jeg bruger kun chatten når jeg adverter ellers bruger jeg mic hele tiden
Hele dagen her i sommerferien, ellers fra omkring eftermiddag til aften
I sommerferien har jeg tid hver dag og når sommerferien er slut så har jeg nogle gange tid om hverdagen
Jeg er frisk på en opgave altid glad, kun sur når folk mobber
jeg har spillet Garry's mod i 3,428 timer så man kan altid spørge mig til råds
jeg kender også til !warn
Mit steamid SteamID STEAM_0:0:57082800
Mit navn er Oliver Ingame hedder jeg Oliveranders
Jeg er 16
Jeg har haft admin på 1 server som lukkede efter 1 måned og der lærte jeg en del om at være admin.
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? jeg føler at jeg har noget godt at bidrage med og jeg ser tit at der ikke er så mange admins på også selvom jeg kun har spillet i 4 timer
Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg er blevet moden og ved hvad der skal gøres i visse situationer
Jeg har en del kundskab til Ulx kender en del commands [!ban, !jail, !jailtp, !cloak, !uncloak, !slap, !slay !strip osv]
Jeg får ikke den højeste karakter i dansk men jeg formulerer mig meget godt
Jeg bruger kun chatten når jeg adverter ellers bruger jeg mic hele tiden
Hele dagen her i sommerferien, ellers fra omkring eftermiddag til aften
I sommerferien har jeg tid hver dag og når sommerferien er slut så har jeg nogle gange tid om hverdagen
Jeg er frisk på en opgave altid glad, kun sur når folk mobber
jeg har spillet Garry's mod i 3,428 timer så man kan altid spørge mig til råds
jeg kender også til !warn